dimecres, 13 d’agost del 2008

"Esperaré a que se resuelva el expediente"

El alcalde de Albalat dels Sorells, José Rafael Tamarit, se mostró ayer muy cauto al ser preguntado por LAS PROVINCIAS por la situación de la Policía Local del municipio. El primer edil confirmó que se han abierto "expedientes disciplinarios a los agentes, aunque en principio son informativos".

El máximo responsable del municipio negó que la policía local haga labores que no son propias de su cargo. "Yo nunca los he visto trabajando de jardineros", aseguró.

Tamarit declinó hacer más declaraciones al respecto y tampoco quiso explicar, por tanto, cuáles eran los motivos de la decisión del equipo de gobierno popular. "Esperaré hasta que se resuelvan los expedientes", explicó.

Mientras, ayer por la tarde agentes de la Policía Local patrullaban el municipio. Ningún agente ha querido hacer declaraciones, quizás por miedo a las represalias, sobre todo tras la interposición de los expedientes disciplinarios.

Font: http://www.lasprovincias.es/valencia/20080813/horta/esperare-resuelva-expediente-20080813.html

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Bueno ací hi ha alguna cosa que no quadra, la policia diu que fa faenes que no li corresponen, i el Sr. Alcalde dir que no. Algú no diu la veritat. Per cert Sr. Jose Rafa, i parlant d'expedients, com va l'expedient que el seu partit, PP, vos va obrir per tirar al vostre alcalde Sr. Almenar? Ja ningú no s'enrecorda, o es que com la justicia va tant lenta encara no s'ha tramitat? o no seria un engany per a cobrir l'expedient i quedar be però sabent que no es faria res? No se, no se...

Anònim ha dit...

Que està contant el Sr. Alcalde? A quí vol enganyar? Però si es ell qui ha de resoldre l'expedient. I si no ho te clar a estes altures, per a que collons els obri un expedient? No ens conte monsergues Sr. Alcalde que el que li ha entrat es una rabieta de prepotència per a fer saber qui mana. No ens conte històries que ja som majorest i tenim pelets en els ouets.